Latest Instagrams
10/04/2016

Maybelline Make It Happen RFW event

Last Saturday I was lucky enough to get the chance to attend Maybelline New York presentation which took place during Riga Fashion Week. Maybelline not only launched new products but also came out with a new slogan - Make It Happen. 


The main idea behind Make It Happen slogan is to encourage us to use the power of makeup in order to experiment and change the way we look. I must say that I like to play it safe when it comes to makeup and the bravest thing I do is applying bright lipstick. So it will be quite challenging, but also interesting for me to stick to it and experiment more.


During the presentation, we had the chance to learn about new products that Maybelline is launching and also makeup artist Dita Grauda demonstrated easy ways how to create few of the makeup looks (I especially liked the pink toned look). The trends I found most interesting are messy eyelashes and V-shaped contouring which looked awesome.


Although I couldn't stay long enough to go to QooQoo fashion show I enjoyed the event nevertheless - perfect way to spend sunny Saturday.

Photos - Uldis Vilks


Pagājušajā sestdienā man bija tā laime apmeklēt Maybelline jauno produktu un jaunā saukļa Make It Happen prezentāciju Rīgas modes nedēļas ietvaros. Diemžēl neizdevās uzkavēties pasākumā pietiekami ilgi lai paliktu arī uz QooQoo modes skati, bet neskatoties uz to- tā pasākuma daļa kurā biju, šķita ļoti interesanta un aizraujoša.

Maybelline prezentācijā mums tika īsumā pastāstīts par uzņēmuma vēsturi, jaunā zīmola konceptu, kā arī bija iepēja vērot aktuālo grima stilu paraugdemonstrējumus profesionālās grima mākslinieces Ditas Graudas izpildījumā (biju absolūtā sajūsmā par maigi rozīgo tēlu). No minētajām jaunajām tendencēm visinteresantākais likās "izspūrušo" skropstu un sejas v-veida kontūrēšanas tendences.  Jaunā zīmola Make It Happen galvenā doma kā tāda, ir iedrošināt mūs vairāk izmantot kosmētikas spējas pārvērst savu izskatu un mainīties. Tā, kā ikdienā īpaši neeksperimentēju ar savu izskatu - "trakākais" ko atļaujos ir košas lūpas, tad sekošana šim sauklim man būs izaicinājums, ko labprāt uzņemšos. 

Kopumā gribētu pateikt lielu paldies Polhelm PR pārstāvjiem par uzaicinājumu un jauko pasākumu :)


Foto - Uldis Vilks

No comments:

Post a Comment

Latest pins