Latest Instagrams
17/10/2017

Izlietotie produkti

Rakstus par izlietotajiem produktiem veidoju reti, jo ļoti biezi aizmirstos un vienkārši izmetu izlietotos iepakojumus. Arī šoreiz esmu izmetusi dažus ļoti iemīļotu produktu iepakojumus, tomēr ir palicis pietiekami liels daudzums, lai šis raksts tomēr taptu.


1. Seal micelārais ūdens visiem ādas tipiem.
Vēl tagad atceros kā regulāri ķemmēju veikalus cerot atrast šo micelāro ūdeni. Jāsaka, nebija viegls uzdevums to uziet, bet man tomēr izdevās. Tagad tas bez problemām ir pieejams Drogās. Runājot par pašu micelāro ūdeni - tas ir labs. Nav izcils, nav arī slikts. Savu darbu paveic godam. Jāaka, ka šis ml lielais iepakojums izlietojās ļoti ātri, daudz ātrāk nekā lietojot, piemeram, Bioderma micelāro ūdeni.
Vai es iegādātos šo produktu atkāroti? Domāju, ka jā. Savējie ir jāatbalsta.

2. Bioderma micelārais ūdens.
Šo 100ml mazulīti iegādājos dodoties ceļojuma uz Gruziju. Piekrītu, tas nav ekonomiski izdevīgākais apjoms, bet ceļošanai tas ir ideāls. Aizņem ļoti maz vietas, un nokalpoja arī labu laiku pec atgriešanās.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Noteikti. Tas ir mans mīļākais micelārais ūdens no pieejamajiem. Esmu izlietojusi neskaitāmus iepakojumus un iegādāšos vēl.

3. Phil Smith Be Gorgeous Dry Cleaners atjaunojošs sausais šampūns.
Viens no labākajiem sausajiem šampūniem kādu esmu lietojusi. Vienā līmenī, pat ja ne labāks par Batiste. Lielisks aromāts, nepadara matus smagnējus, kā arī neatstāj pēdas/nosēdumus matos.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Jā, noteikti.

4. Payot My Payot Nuit nakts krēms.
Ļoti patīkams krēms, maigi smaržo pēc apelsīniem. Tekstūra ir ļoti bieza, pat nedaudz želejveidīga, bet saskaroties ar ādu tas burtiski izkūst, uzklāšanas procesu padarot ļoti patīkamu. Varbūt tas nesniedza manai sejas ādai WOW efektu, bet bija ļoti maigs un patīkams.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Jā, sevišķi ja tam būtu akcija.

5. Phil Smith Hot Stuff pret karstumu aizsargājoss sprejs.
Sprejs ka sprejs. Nepatika aromāts  - diezgan ass, to lietojot nekādu efektu nejutu, vien cerēju, ka tas dara savu darbu. Kalpoja ilgi.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Nē, uzskatu, ka ir labāki produkti šajā sfērā.

6.Origins GinZing Energy Boosting moisturizer - mitrinošs sejas krēms.
Vēl neesmu atradusi Origins produktu, kas man nepatiktu. No GinZing sērijas esmu lietojusi gan šo krēmu, gan arī acu krēmu Abi ļoti patika. Arī šim krēmam ie apelsīnu aromāts, kas man ļoti patīk, jo tas tiešām uzmundrina un sniedz enerģiju.Ļoti viegla konsistence, atri iesūvas ādā padarot to veselīgi mirdzošu. Favorīts.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Jau esmu iegādājusies :)

7. Aussie 3 minūšu dziļas iedarbības līdzeklis krāsotiem matiem.
Smaržo debešķīgi. Mati pec lietošanas paliek mīkstāki, dzīvīgāki un spīdīgāki. Noteikti iesaku šo līdzekli.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Jā, noteikti.

8. Garnier divfāžu attīrošais micelārais līdzeklis.
Liekas, ka par šo jau biju rakstījusi iepriekš, minot to ka favorītu. Manas simpātijas pret šo produktu nav mazinajušās. Joprojām uzskatu to par lielisku esam. Man patīk šī līdzekļa smarža - maiga, silta. Lieliski neņem acu kosmētiku un āda pēc ta lietošanas paliek ļoti mīksta un maiga.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Jā, bez šaubām.

9. Maybelline Lash Sensational skropstu tuša.
Viena no manām mīļākajām tušām. Šo man kāds ieteica kā lētāju alternatīvu Chanel LeVolume de Chanel tušai. Efekta ziņā abas tiešām ir līdzīgas, jo sniedz lielisku efektu. Skropstas kļūst tiešam pamanāmas. Zinu, ka daudziem šī tuša neiet pie sirds tieši birstītes dēļ, jo ne visiem patīk izliektās birstītes, bet man birstīte problēmas nesagādā un kopš atklāju so tušu, esmu to atkārtoti iegādājusies 3 reizes.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Protams!

10. Stenders rožu lūpu sviests.
Patika konsistence - biezs, tiešām sviestam līdzīgs produkts, kas mitrināja un sadziedēja pat vēja appūstas lūpas. Uz lūpām  produkts turējās tiešām ilgu laiku, tādēļ ļoti patika to lietot pirms miega un pamosties ar tiešām maigām  lūpām. Nepatika pārāk spēcīgā rožu smarža, fakts produkta uzklāšanai jaizmanto pirksti un ar laiku likās, ka produkts paliek graudains.
Vai iegādātos šo produktu atkāroti? Drīzāk ka nē. Ja nu vienīgi ar kādu citu smaržu, jo rozes noteikti man mans aromāts.

Rakstot šo atskaiti sapratu, ka man acīmredzot ļoti patīk micelārie ūdeņi. Kas to būtu domājis?! Jebkurā gadījumā, lielākā daļa šo izlietoto produktu vai nu jau ir, vai arī drīzuma tiks iegādāti atkārtoti, tā ja to gandrīz var nosaukt par favorītu atskaiti, vai ne?

Vai esat lietojušas kādus no manis minētājiem produktiem? Un kas ir produkti ko jūs atkārtoti iegādājaties?

1 comment:

Latest pins