Latest Instagrams
01/10/2017

Iepazīstoties ar L'Occitane

Vārda dienā draugs mani pārsteidza ar dāvaniņu no L'Occitane - zīmola par kuru biju daudz dzirdējusi, bet nebiju vēl neko mēģinājusi. Lieki piebilst, ka šī dāvana neatstāja mani vienaldzīgu - svētki noteikti bija izdevušies.
Saņēmu Aromatology šampūnu krāsotiem matiem un Verbēnas atvēsinošu želejkrēmu rokām. Abi produkti man ļoti piemēroti, jo kopš mati palikuši garāki, šampūni izlietojas rekordātri un visi, kas mani pazīst zina, ka roku krēmi ir mana pirmās nepieciešamības prece, kuras man nekad nevar būt par daudz.


Šampūns - maigi attīra matus un palīdz saglabat spīdumu un mirdzumu krāsotiem matiem. Apvieno sevī 5 aizsardzības ēteriskās eļļas (ilang ilang, saldo apelsīnu, lavandas, ģerānijas, andelika) un vīnogu kauliņu eļļu, kas aizsargā no krāsu izbalēšanas un padara matus gludus. Nesatur sulfātus.
Šampūnam piemīt ļoti patīkama smarža - svaiga, dabiska, nedaudz pēc ārstnieciskajiem augiem smaržojoša. Šamūns putojas ļoti labi, tādēļ nav nepieciešams liels produkta daudzums vienai lietošanas reizei. Pēc mazgāšanas mati viennozīmīgi paliek vieglāki un dzīvīgāki, bet par to, vai šampūns tiem piedod krietni vairāk spīduma nemācēšu teikt. Īpašu atšķirību salīdzinot ar citiem šampūniem šaja ziņā nevarēju saskatīt. Patīkamās smaržas dēļ matu mazgāšanas process kļūst par tādu kā mini aromterapiju.
Vērtējums - 8/10


Roku krēms - atvēsinošs želejkrēms rokām ar Organisko Verbēnas ekstraktu. Bagātināts ar organisko Verbēnas ekstraktu un tapioka spēku, želejkrēms nekavējoties mitrina un atsvaidzina ādu, padarot to maigu un matētu.
Izteikts citrusu aromāts, kādam varētu likties par stipru, man tieši otrādāk ļoti patika - atsvaidzina un uzmundrina katrā lietošanas reizē. Krēms tiešam atvēsina, padara ādu matētu un mīkstu. Tomēr ar mitrināšanu ir nedaudz sarežģītak - uzklājot krēmu tieši tajā konkrētajā brīdī tiešam ir tā mitrinošā sajūta, tomēr pēc pāris minūtēm tā pazūd un rokas paliek diezgan sausas. Iespējams, ka šis efekts ir tikai man - jo es periodiski cīnos gan ar pārmērīgu roku sausumu, gan tieši otrādāk - svīšanu un pārmērīgu mitrām rokām. Arī sausinošā sajūta pēc lietošanas nav katru reizi, bet gan periodiski.
Jebkurā gadījumā, produkts man ļoti patīk, bet vairāk kā naktsgaldiņa variants, nevis ikdienas gaitās līdzi ņemamais krēms. Iespējams es vēl neesmu īsti pieradusi, pie matētā efekta, jo tas roku krēmos man ir kas jauns. Iepakojums ir ļoti pievilcīgs, vienīgais mazais mīnusiņš - lietojot jābūt ļoti uzmanīgam lai neizspiestu pārāk daudz produkta.
Vērtējums 8/10
Vēl, pēc drauga lūguma vēlos uzteikt jauko L'Occitane veikala pārdevēju tirdzniecības centrā Alfa, kas ne tikai palīdzēja izvēlēties produktus, bet arī iedeva gūzmu ar dažādiem paraudziņiem un noformēja Provansas Skaistuma Kluba karti. Paldies! Pēc tādām atsauksmēm un servisa noteikti vēlos arī pati pēc iespējas ātrāk iegriezties veikalā :)


Tie, kas ir lietojuši L'Occitane produktus - ko vēl no šī zīmola klāsta ir vērts izmēģināt?

No comments:

Post a Comment

Latest pins