Latest Instagrams
24/02/2013
Mana pieredze iepērkoties internetveikalos.

Fakts par mani-esmu atkarīga no iepirkšanās, jā, sauciet mani par šopaholiķi (taisnības labad jāatzīst, ka manuprāt, neesmu gan sliktākais gadījums), un tā kā man ne vienmēr ir laiks un iespēja apmeklēt īstus veikalus, tad pirms kāda laika es sev atklāju pilnīgi jaunu, aizraujošu, un jā-maciņam bīstamu pasauli-interneta veikalus!
Pēdējo mēnešu, vai pat gada laikā, esmu vairākkārtēji izmantojusi iespēju iepirkties internetveikalos, tā kā man patīk iepirkties vietās, kuras pārzinu, tad internetveikalu klāsts, kurus esmu izmēģinājusi nav pārāk liels, tie ir-TOPSHOP, ASOS, OASIS, MANGO.

Pirmais interneta veikals, kurā esmu jebkad iepirkusies ir TOPSHOP www.topshop.com . 
TOPSHOP pats par sevi ir diezgan dārgs veikals, tāpēc iesaku vispirms ieskatīties viņu izpārdošanas sadaļā, kur var atrast ļoti labus piedāvājumus. 
Kas man visvairāk patīk šajā veikalā? Pie katras preses ir iespēja atstāt savu komentāru, ko parasti dara tie, kas konkrēto preci it jau iegādājušies, kas informē potenciālo pircēju par izvēlētās preces kvalitāti, izmēru atbilstību patiesībai un citus interesantus knifiņus. Šie komentāri ir ļoooti noderīgi, tāpēc iesaku tiem noteikti pievērst uzmanību.
Piegāde. Cenas saitē ir norādītas britu mārciņās, un ja pasūtījums pārsniedz 100 mārciņas, tad starptautiskā piegāde ir bezmaksas, ja kopējā summa nesasniedz 100 mārciņas maksa par piegādi ir 6 mārciņas. 
Cik ātri piegādā? Cik atceros mans pasūtījums pienāca apmēram pēc divām nedēļām, kas manuprāt nav īpaši ātri..



OASIS. (http://www.oasis-stores.com) Atkal-izpārdošanu sadaļa, vērts ieskatīties. Pasūtīju somu un saulesbrilles.
Kas man visvairāk patīk šajā veikalā? Atkal, tāpat kā Topshop pircējiem ir iespēja atstāt komentārus, bet Oasis mājaslapā tā gan netiek tik plaši izmantota.
Piegāde. Tad kad es veicu pasūtījumu, maksa par piegādi bija 10 eiro, bet reizēm notiek akcijas (kā šobrīd), kad par piegādi nav jāmaksā.
Kvalitāte. Neesmu apmierināta. Kā jau minēju-pasūtīju somu un saulesbrilles, ar brillēm viss ir kārtībā, bet somai pirmajā lietošanas reizē nokrita viena no metāla detaļām (kuru gan izdevās atrast un pielīmēt), un pēc apmēram mēneša lietošanas vairākās vietās nodila krāsa. Priekš somas, kas maksāja aptuveni 50 eiro, man tas neliekas labs rādītājs.





MANGO. (www.mango.com) Kad ir uznākusi lielā ziemas depresija, kas palīdz labāk par iepirkšanos?! Tas nekas, ka Rīgā atrodas pats veikals, meitenēm tas nebūt netraucē izmēģināt veikala interneta versiju.
Kas man visvairāk patīk šajā veikalā? Nu sāksim jau ar to, ka patīk pats veikals, apģērbu stils. Šoreiz ar to arī pietiek :)
Piegāde. Bezmaksas standarta piegāde pasūtījumiem virs 175,90 Ls, ja pasūtījuma summa nav tik liela,tad 8,59 Ls. Piegādā pārsteidzoši ātri-ja nemaldos 3-4 dienas!
Kvalitāte. Ļoti apmierina. Vienīgais pasūtot gredzenu izvēlējos M izmēru, jo tiešām likās, ka tā tam arī jābūt- bet realitātē gredzens bija tik mazs, ka nederēja pat vissmalkāko kolēģu mazākajiem pirkstiņiem. Dīvaini...



ASOS. (www.asos.com) Mans pats pats pats mīļākais internets veikals!!! Esmu vairākas reizes veikusi pasūtījumus-kleitas, jakas, auskari, somas, šalles! 
Kas man visvairāk patīk šajā veikalā? Ar ko lai sāk??? Domājums ar bezmaksas piegādi! Kā lai nemīl bezmaksas piegādi? Jūs varat pasūtīt kaut vai tikai vienu auskaru pāri un vienalga to piegādās bezmaksas. 
Vēl obligāti ir vērts pieminēt izpārdošanas- preču izpārdošanas sadaļā ir ļoti daudz, un atlaides ir lielas. Ietaupīt tiešām var. Un vēl mazs sīkums-pie katra apģērba ir attēls ar modeli, kas valkā attiecīgo preci un informācijas laukā ir norādīts modeles augums. Tā ka esmu gara, tad šis sīkums man palīdzēs saprast vai šī kleita nebūs man par īsa utt.
Piegāde. Bezmaksas un ātra! Piegādā aptuveni nedēļas laikā.
Kvalitāte. Hmmm...Kā kurai precei... Bet ņemot vērā cik bieži esmu šajā saitā pasūtījusi, tikai vienu reizi ir gadījusies brāķēta prece. Tā, ka kopsummā varu teikt, ka kvalitāte mani apmierina. 
Runājot par manu pieredzi ar brāķētajām precēm-esmu ļoti pacietīgs cilvēks-ja kleitai ir iztrūkusi podziņa vai atiris diedziņš-man tas nav iemesls, lai sūtītu preci atpakaļ. Turklāt man liekas, ka preču atgriešana tomēr ir tāds pinķerīgs pasākums. Tomēr, kas atnāca mans pasūtījums ar somu, uz kuras bija metāla truša siluets un mēs ar kolēģēm atklājām, ka trusim pie auss metāls ir oksidējies, un pārvērties par  tumšu zaļganu caurumu, es sāku aizdomāties, ka 47 eiro vērtai somai tas tomēr ir diezgan nopietns defekts, kuru es pati pie labākās gribas nevarētu vērst par labu.
Mana iekārotā soma ar trusi :)

Viena no manām mīļākajām kleitām ko pasūtīju no ASOS (attēls no www.asos.com)

ASOS preču atgriešanas politika ir sekojoša-ja prece ir brāķēta, vai neapmierina, tad 21 dienas laikā no preces saņemšanas tā ir jāatgriež. Darba grafika dēļ, man nedēļu nebija iespējas aiziet uz pastu, lai preci nosūtītu atpakaļ, tādēļ nolēmu uzrakstīt ASOS klientu atbalsta daļai, lai lūgtu padomu kā rīkoties šādā situācijā. Un te nāca virkne ar pozitīviem pārsteigumiem.
1. Ātrā atbilde-vēstuli ar defekta aprakstu nosūtīju ap vienpadsmitiem vakarā un jau pusnaktī saņēmu atbildi, ka viņi ļoti atvainojas par to, ka saņēmu preci ar defektu. Jauna soma bez defekta jau ir izsūtīta un brāķēto somu man 28 dienu laikā ir jānosūta atpakaļ.
2. Atlaides. Lai atvainotos par sagādātajām neērtībām man tika uzdāvināts atlaižu kods 10% jebkurai precei.
3. Standarta kārtībā atgriežot preci, starptautiskajiem pasūtītājiem pasta izdevumi ir jāsedz pašiem, bet man piedāvāja apmaksāt arī pasta izdevumus, ja vien nosūtīšu kvīti.
Esmu ļoti apmierināta ar to, kā viss ir nokārtojies! 

2 comments:

  1. Ja esmu 1.80 un pēc size guide man derētu UK12, bet modele ir 1,78 un es sūtīšu UK14. Vai tas būtu pareizi ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es domāju, ka par lielu būs. Jo es arī esmu 1,8m un izmēros esmu starp UK10/UK12, un 12 ir tieši laikā. 😉 Izmēri jau katrai firmai arī nedaudz atšķiras.

      Delete

Latest pins