Latest Instagrams
07/04/2015

Jaunumi no Artistry

Man tika dota iespēja izmēģināt dažus produktus no jaunās Artistry pavasara kolekcijas Indigo Skies - Artistry Signature Eyes Volume Mascara apjomu palielinošā skropstu tuša un Artistry Signature Color lūpu krāsa ar spīdumu.  Šī bija mana pirmā tikšanās ar produkciju no Artistry - lai gan pirms tam biju dzirdējusi pāris labas atsauksmes no draudzenēm.











Bet nu vairāk par pašiem produktiem.

Skropstu tuša ir spilgtuma cienītājām, jo tā ir koši zilā krāsā. Krāsainas skropstu tušas ir ļoti izteikts love/hate produkts - ir cilvēki, kas par tām ir sajūsmā un ir cilvēki, kam tās nu galīgi neiet pie sirds. Es piederu pie otrās grupas. Jau no bērnības, kad zilas tušas bija modes lietas mani tās nepavisam nesaistīja. Esmu melnu skropstu cienītāja un tāda arī palikšu. Tomēr tā kā manas rokās tomēr nokļuva šāds produkts nolēmu to pamēģināt.

Ko sola ražotājs?

  • par 600% lielāks apjoms biezākām, kuplākām un valdzinošākām skropstām;
  • revolucionārā FullFx formula palielina katru skropstu;
  • nebirst, neizsmērējas, nesaķep, nesalīp;
  • ilgnoturīga formula - noturība līdz pat 8 stundām;
  • kondicionējošas sastāvdaļas vienlaicīgi gan kopj, gan izdaiļo skropstas;
  • MagnaBoost tušas birstīte izstrādāta tā, lai katra skropsta tiktu pacelta un pārklāta ar optimālu tušas daudzumu, tādējādi ievērojami palielinot skropstu apjomu;
  • ieveido un atdala skropstas.
Cena - 26 EUR



Kāds ir mans viedoklis?

Tuša tiešam klājas viegli un skropstas nesalīp (tas mani visvairāk biedē krāsainajās tušās - saķepušas krāsainas skropstas), lai gan tuša uz birstītes ir ļoti spilgti zila - uz pašām skropstām šī krāsa nav tik uzkrītoša un ir krietni dabiskāka, skropstas nezaudē apjomu un paliek kuplas, kā arī ļoti liels pluss manās acīs - tuša ir neticami viegli noņemama. Tā ka tušas zila krāsa nav ļoti uzkrītoša un ir pamanāmāka atkarībā no apgaismojuma, iespējams, ka ar laiku varētu pārkāpt sev pāri un parādīties sabiedrība ar to, drīzāk tas varētu notikt vasarā, kad tā vien prasās pēc košām krāsām. Draugam patika - no sākuma pat nepamanīja ka tuša ir zila, vien noteica, ka izskatos interesantāk.

Lūpu krāsa ir mans favorīts - ja tuša ir vairāk spilgta un uzmanību piesaistoša, tad lūpu krāsas maigi rozā tonis ir ļoti piemērots jebkurai dzīves situācijai - derēs gan ikdienai han arī īpašākiem mirkļiem.

Ko sola ražotājs?

Jaunās kolekcijas lūpu krāsa piedāvā krāsas un spīduma balansu. Rozā kvarca tonis nodrošina gaiši mirdzošu sārtumu.

  • dziļā un intensīvā mitrināšana sajaukumā ar E vitamīnu palīdz atjaunot un mīkstināt lūpas;
  • neplaisā  un nenotek;
  • pārbaudīta pret alerģijās un iedarbību uz ādu, bez aromāta;
  • SPF 15 aizsardzība pret UVB/UVA.
Cena - 24 Eur


Kāds ir mans viedoklis?

Produkts man tiešām ļoti patīk - tas ir bez aromāta, ļoti mitrinošs un noturīgs par spīti tam, ka tas ir vairāk ka lūpu spīdums nevis lūpu krāsa. Lūpas izskatās dabiskas, jo tonis nav pārāk "lellīgi" rozā.


Attēlā gan tuša, gan lūpu krāsa "darbībā".


* Paldies Amway pārstāvjiem par iespēju notestēt šos produktus.
 

2 comments:

  1. Skaisti!
    Šie gan nebūs mani toņi, bet produkti ir interesanti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lūpu krāsai noteikti būs vieta manā ikdienā, sevišķi, kad gribēsies dabiskāku izskatu, bet par tušu nezinu vai tiešām saņemšos :)

      Delete

Latest pins