Latest Instagrams
01/01/2017

Sveiciens Jaunajā 2017.gadā!

2016. gads ir paskrējis vēja spārniem un šorīt esam pamodušies jaunā gadā. Un kā jau katra jauna gada sākumā, arī šogad galvā dzimst jaunas apņmešanās un gada mērķi, ar kuriem vēlos padalīties. šogad tas nebūs nekas globāli svarīgs, drīzāk mazi un ļoti izpildāmi solīši uz labāku pašajūtu un personīgo izaugsmi.

1. Veltīt vairāk laika blogam un publicēt rakstus regulāri! 
Šī ir tā lieta, kas man noteikti pieklibo - jau labu laiku atpakaļ izlēmu, ka publicēšu jaunus bloga ierakstus katru svētdienu, pie ka arī centos pieturēties. Tomēr gada otrajā pusē, raksti palika arvien neregulārāki, līdz gada nogalē mūza mani pameta un jauni ieraksti gluži vienkarši netapa. Ļoti centīšos šajā gadā laboties (lai gan visi blogeri zina, ka caur varītēm izspiestie raksti nu nekam neder).

2. Vairāk pievērsties sportam.
2016.gadā mazliet nopietnāk pievērsos skriešanai. Esmu galīgi nesportisks cilvēks, tādēļ fakts, ka vasarā iemanījos noskriet 4km distanci man likās ļoti apsveicams. Šogad centīšos nosrūdīties līdz 10 km un cerams piedalīties kādā mazā pusmaratonā.


3. Pieturēties pie veselīga uztura un ētiska dzīvesveida.
2016 gads ir gads, kurā atteicos no gaļas savā ēdienkartē. Uz šo soli mani pamudināja mūsu sabiedrības neētiskā un nežēlīgā attieksme pret dzīvniekiem pārtikas nozarē. Ja pieturamies pie uzskata, ka esam tas ko ēdam, cik veselīgi ir lietot uzturā dzīvnieku, kurš ir audzis necilvēcīgos apstākļos un nežēlīgi nogalināts? Tiesa gan, kopš neēdu gaļu, ļoti bieži ir nācies saskarties ar apkārtējo neizpratni un pat apcelšanu. Tas gan mani neapturēs turpināt iesākto - šogad centīšos ierobežot arī neveselīgo našķu patēriņu.


4. Būt pozitīvākai.
Esmu ļoti izteikts pesimists, kas dzīvi neūt neadara vieglāku ne man, ne apkārtējiem. Tādēļ esmu nolēmusi šogad uz lietām skatīties vieglāk, krenķēties mazāk un vairak ticēt labajam. Viegli nebūs!



5. Vairāk laika pavadīt ar ģimeni un sev mīļajiem.
2016. gads pāris reizēs brutāli atgādināja par to, cik maz mums ir laika un cik svarīgi to ir pavadīt ar saviem tuvākajiem. Atlikot visu uz vēlaku, īstais laiks var arī nepienākt. 


6. Piebremzēt savu iekšējo šopaholiķi.
Man nudien nevajag desmitiem sarkanu lūpukrāsu un pilnu skapi ar blūzēm, ja ikdienā no tā visa izmantoju labi, ja 10%. Ir jāuzliek konkrēts spending ban un jāsaka nē kārdinājumiem (tiesa pēc tam, kad būšu atjaunojusi sejas kopšanas līdzekļu krājumus).


Novēlu Jums visiem veiksmīgu, laimes un mīlestības pilnu Jauno gadu!
Lai viss izdodas!





No comments:

Post a Comment

Latest pins