Latest Instagrams
29/06/2014

PLANETA ORGANICA "Biezā zelta Ajūrvēdas" matu maska

Čau mīļās!

Šis būs raksts par produktu, kas mani tik ļoti sajūsmināja, ka vienkārši nevarēju tam neveltīt atsevišķu rakstu.
Matu maska, kas nav līdzīga nevienai citai ko esmu lietojusi.

Patiesībā jauna matu maska man nepavisam nebija vajadzīga, bet to iegādāties mani pamudināja 2 faktori:
1. mazie zelta mirdzumiņi maskas sastāvā
2. fakts, ka tai bija atlaide (nostrādā vienmēr)
Es neesmu krievu kosmētikas piekritēja, teorētiski zinu, ka krievu kosmētika ir ļoti kvalitatīva un tiešam iedarbīga, tomēr dziļi zemapziņā man ir sava veida aizspriedumi pret to. Pilnīgi nepamatoti un bērnišķīgi. Bet tomēr draudzenes mudināta iegriezos Siberica veikalā un atklāju ļoti daudzus interesantus produktus. Iegādājos matu masku, roku krēmu un sejas masku-viss ir izmēģināts un viss ļoti patīk.



Bet nu par tēmu. Kā jau minēja, maska ir īpaša ar to, ka tai ir īpatnēja zeltaina krāsa un ieskatoties liekas ka tā ir pilna sīku zelta puteklīšu. Apraksts sola- Zelta maska veidota uz Indijas zālēm, kas senā ajūrvēdas zinātnē izmantotas matu skaistumam un veselības atjaunošanai. Organiskā neem eļļa stimulē matu augšanu, sarkanais sandals piešķir stiprumu, centella stiprina matu folikulas, asaja ogas piesātina galvas ādu ar vitamīniem, piešķirot matiem saldu, vilinošu un sirsnīgu aromātu.


Jau uzklājot masku, mati acumirklī kļuva ļoti mīksti, gluži kā zīda. Pēc 10 minūtēm izskalojot matus tie joprojām bija apbrīnojami mīksti un viegli izķemmējami, izžuvuši bija ļoti spīdīgi, dzīvīgi un gludi. Pēc taisnošanas tie izskatījās gluži kā pēc keratīna procedūrām. Un mati mati pēc balināšanām, krāsošanām un regulāras taisnošanas parasti ir sausi, nespodri un izskatās visnotaļ neveselīgi.

Vienīgais mīnuss- smarža. Nav slikta, bet ir pārāk spēcīga un ir ļoti stipri jūtama ilgu laiku, kas man ne pārāk patīk. 

Cena mājaslapā: 7.54 EUR (http://www.ekokosmetika.lv/product_reviews.php?products_id=8650)
Siberica veikalā: 5.99 EUR

Vai esat mēģinājušas kādu no Planeta Organica produktiem?
Un kādas vēl krievu kosmētikas pērles varat ieteikt?

Veiksmīgu jauno darba nedēļu vēlot,
Santa 
xx

No comments:

Post a Comment

Latest pins