Latest Instagrams
28/10/2014

GUCCI Guilty Black- manas rudens smaržas

Man nav viegli izvēlēties sev jaunas smaržas. Atrast aromātu, kas turpmākos mēnešus būs mana "vizītkarte" nudien nav viegls uzdevums, tādēļ jaunu smaržu iegādei parasti gatavojos mēnešiem.
Tā ka šobrīd manā smaržu kolekcijā dominē pārsvarā vasarīgi aromāti, biju apņēmusies atrast savas rudens/ziemas smaržas. Un tā, pēc ilgiem meklējumiem apstājos pie Gucci "Guilty black" smaržām. Pirms kāda laika, šo smaržu paraugs bija atrodams žurnālā "Pastaiga." Un ja no pirmās reizes tas mani pavisam neuzrunāja un pat palīdzēja iedzīvoties galvassāpes, ar laiku es pie šī īpatnējā aromāta pieradu un iemīļoju to tik ļoti, lai iegādātos.



Kompozīcija: sarkanie augļi, rozā pipars, avene, ceriņi, vijolīte, pačūlija, ambra. Smaržas ir saldas, bet vienlaicīgi arī nedaudz pikantas. Aromāts ir noturīgs, un pat ja dienas beigās uz sevis tās vairs nejūtu, kolēģe apgalvo, ka smarža ir ļoti noturīga. Citos blogos ir teikts, ka aromāts ir ļoti nenoturīgs. Iespējams, ka tas ir atkarīgs no ādas tipa, jo man tiešām ar noturību problēmu nav.
Vienīgais ir jāatzīst, ka neesmu sajūsmā par iepakojumu, bet tas jau ir gaumes jautājums. Un pamazām sāku pierast arī pie šīs pudeles dizaina.
Kādas ir jūsu ziemas/rudens smaržas?

No comments:

Post a Comment

Latest pins