Latest Instagrams
15/10/2014

Baby, let's Lush again!

Līdzko termometra stabiņš nokrītas par pāris iedaļām zemāk, lapas kokos sāk krāsoties zeltainos toņos un labākais draugs vakaros ir liela tējas krūze un mīkstu, pūkainu zeķu pāris, rokas pašas stiepjas uz Lush pusi.
Kas var sagādāt vairāk prieka drēgnā rudens vakarā par siltu, smaržīgu un kā vienmēr - pārsteigumiem bagātu vannu ar kādu no Lush vannas bumbām?


Jau labu laiciņu atpakaļ biju noskatījusi Twighlight (jeb latviska versija "Krēsla") vannas bumbu, kas piepilda vannu ar violeti-zili-rozīgiem putu mākoņiem un smaržo vienkārši debešķīgi. Bet kā jau tas mēdz notikt-iegāju veikalā pēc vienas vienīgas bumbas, un izgāju no tā ar četrām.


Bez jau pieminētās "Krēslas", iegādājos vēl Granny Takes a Dip (Ome Nirst!) un Fizzbanger (Sprakšķis).
Ome Nirst! - manuprāt ir vizuāli atraktīvākā. Tā ir kā milzu apaļa tablete ar dažādas krāsas strīpām un ingvera, citronu un melno piparu aromātu.

Bet tieši smaržas ziņā vispatīkamākā šķiet Sprakšķis bumba ar ābolu-kanēļa aromātu.

Pagaidām esmu izmēģinājusi tikai Krēslas bumbu (iegādājos divas- jo laba nekad nav par daudz), bet esmu pārliecināta, ka abas pārējās arī man patiks tikpat ļoti.

Vai jūs arī esat Lush cienītājas, un kādus produktus izvēlaties?


2 comments:

  1. No Lush esmu izmēģinājusi sausās vannas putas, lūpu skrubi un Magnaminty sejas masku, vannas bumbas esmu pirkusi, lai dāvinātu un vienmēr dzirdu foršas atsauksmes.

    Plānoju tuvākajā laikā doties uz Lush veikaliņu, noteikti iegādāšos kādu vannas bumbu, jo dzīvoties pa vannu rudenī/ziemā man nu ļoti patīk! Vienīgais mīnuss - kaitīgi maciņam, acis zib uz visām pusēm un jūtos kā sīcis saldumu veikalā :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tas gan gribas visu un uzreiz! :)
      Manā vēlmju sarakstā ir Cupcake sejas maska, ko vēl nav sanācis iegādāties-bet atsauksmes dzirdētas ļoti labas.

      Delete

Latest pins