Latest Instagrams
21/10/2014

Soap & Glory "Archery Brow Tint and Precision Shaping Pencil"

Kā jau zināt, ja esat lasījušas manas iepriekšējās ziņas, uzacis ir mana vājā vieta- nespēju tās savaldīt un reti kad izdodas tās dabūt kaut nedaudz cienīgā paskatā. Tādēļ es vienmēr esmu ideāla uzacu produkta meklējumos. Uzacu ēnas es neprotu lietot-esmu mēģinājusi dažādas, bet rezultāts ir nemainīgi neveiksmīgs. Tā nu man atliek vecie labie uzacu zīmuļi.
Jau labu laiku atpakaļ-gan blogos gan YouTube video pamanīju daudzas lietotājas pieminam Soap&Glory uzacu produktu "Archery" - Brow tint & precision shaping pen. Viens produkta gals ir ka parasts uzacu zīmulis (man par lielu prieku skrūvējams, ne asināmais) un otrs ir kaut kas līdzīgs pa visu starp otiņu un flomāsteru. Abi ir lieliski!


Ar zīmuli var ātri iezīmēt uzacis rīta steigā - ja ir nepieciešams savaldīt uzacis, bet nav laika pārāk iedziļināties šajā procesā. Zīmulis ir  pietiekami mīksts un vaskots un dara savu darbu prefekti.

Ar otiņas galu ir jādarbojas mazliet rūpīgāk un precīzāk-tāpēc to pataupu reizēm, kam man ir vairāk laika un pacietības. "Uzzīmēt" uzacis ar to ir apbrīnojami viegli-ar šauro otiņu vienkārši iekrāso nepilnīgos laukumiņus uz iezīmē vajadzīgo formu uzacīm.  Rezultāts ir ļoti labs un uzacis izskatās akurātas, kas mana gadījumā notiek reti. Tā ka otiņas gals ir ļoti smalks - rezultāts ir tiešām dabisks.

Es iegādājos savu zīmuli tonī "Brownie points"-kas ir viens no gaišākajiem toņiem, bet ir pietiekoši tumšs, lai derētu man ka brunete un izskatītos dabiski.

Pasūtīju Ebay, par cenu aptuveni 16 eiro. Ir diezgan dārgi, bet manuprāt ir to vērts. Viens no retajiem produktiem, kura mani apmierina pilnīgi viss. Un ļoti iespējams, ka šis būs no tiem produktiem, kuru iegādāšos atkaroti.
Vai esat mēģinajušas Archery? Un kāds ir Jūsu mīļākais uzacu produkts?

No comments:

Post a Comment

Latest pins