Latest Instagrams
16/11/2014

Prieciņš no Tiger.

Sveikas!
Šoreiz gribēju īsumā padalīties priekā par manu jauno greznumlietiņu, kas nu grezno manu spoguļgaldiņu.
Kad vien sanāk, vienmēr labprāt iegriežos Tiger veikalā, lai papriecētu acis un iegādātos šādas tādas, parasti nevajadzīgas lietiņas. Pēdējā reizē gan iegādājos tikai vienu, bet ļoti skaistu lietiņu - rotaslietu kārbiņu (vismaz es to tā izmantoju).
Spīdīga un zeltīta tā nepaliks nepamanīta un priecēs ik reizi, kad paskatīsities tās virzienā. Un pats labākais, ka tā maksāja tikai 4 eiro.



Kādi ir Jūsu pēdējā laika izdevīgākie un mīļākie pirkumi?

4 comments:

  1. Man arī no Tiger ir bļodiņas, trauciņi, pat kūku statīvs, kur izkārtot kosmētiku un rotas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man ļoti patīk ideja par kūku statīvu rotu izlikšanai, bet kkā neesmu nekur pamanījusi tādu. Man jau Tiger esot vienmēr acīs raibs no visa :)

      Delete
  2. Šis arī būs mans. :) Esmu jau noskatījusi veikala skatlogā viņu. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. es par savu katru dienu nopriecājos-gluži kā mazs bērns :)

      Delete

Latest pins