Latest Instagrams
09/11/2014

The Body Shop prieciņi sevis palutināšanai.

Es nevaru ieiet The Body Shop bodītē un iziet no tās ar tukšam rokām. Sevišķi, ja pirms tam esmu mājās izstudējusi viņu mājaslapu un prātā jau sastādījusi iekāroto lietu sarakstu (reizēm, tas tiek arī sarakstīts uz papīra-gluži kā ejot uz Rimi pēc produktiem). Tā nu arī šoreiz zināju dažus konkrētus produktus ko gribēju apskatīt un apostīt un būsim atklātas-arī iegādāties.

Iegādājos vairākas lietas, bet šoreiz pastāstīšu tikai par diviem produktiem, kurus šovakar izmantoju, lai palutinātu sevi pirms darba nedēļas sākuma. Turklāt pirku tikai vienu no tiem, otru saņēmu dāvanā, kas vienmēr ir patīkami.

Pirmais - želejveida ķermeņa skrubis (Early-harvest raspberry body scrub-gelee). Aveņu ķermeņa skrubis. Kas izskatās un smaržo uz mata kā omes vārītā aveņu zapte- ar visām sēkliņām. Sapnis, ne produkts! Izskatās un smaržo neatvairāmi - lietot uz ādas ir nereāli forši- nepamet sajūta, ka ķēpājies ar ievārījumu un vairākkārtīgi nākas sev atgādināt, ka šis produkts, lai cik labi smaržotu, gluži vienkārši nevar garšot ka ievārījums. Pēc konsistences ir diezgan abrazīvs, kas ir tieši tas, ko meklēju skrubī un savu darbu veic lieliski. Pēc procedūras āda ir maiga un smaržīga, un es pati - laimīga!



Cena: 17.50 eiro

Otrais -  ķermeņa sviestkrēms "Cukurotais ābols" (Glazed apple body butter). Produkts ļoti jaukā iepakojumā, ar patīkamu aromātu, kas liek vēl nepacietīgāk ilgoties pēc Ziemassvētkiem. Smaržo nedaudz pēc ābolu sulas, ļoti saldas ābolu sulas, kas drēgnajos rudens vakaros ir tieši tas, kas vajadzīgs.  Kā jau visi The Body Shop produkti ļoti viegli uzklājami, ātri iesūcas ādā un saldais aromāts priecē vēl vairākas stundas pēc lietošanas.


Par pirkumiem virs 25 eiro, šo krēmu saņemsiet bez maksas

Ja dodoties mājas pēc veikala apmeklējuma mani sāka mocīt sirdsapziņas pārmetumi un šaubas- vai tiešam man tas viss bija nepieciešams, tad tagad sēžot gultā, rakstot šo rakstu smaržojot pēc cukurābola un aveņu kokteiļa šīs šaubas ir pazudušas kā nebijušas. Reizēm gribas un vajag sevi palutināt. Justies īpaši tāpat vien - ierīvējoties ar aveņu zapti. Jo mēs esam to vērtas :)

Ko Jūs esat pēdējā laikā iegādājušās The Body Shop? Un kā Jūs mēdzat sevi palutināt?

Veiksmīgu jauno darba nedēļu vēlot,

Santa


4 comments:

  1. Es arī esmu TBS atkarīgā. :)
    Man ļoti patīk aveņu sviestkrēms, skrubjus esmu mēģinājusi ļoti sen, tos krēmīgos.
    Cukurotais ābols ir superīgs. Man mazā izmēra sviestkrēmiem vienmēr ir krēmīgāka konsistence nekā lielajiem sviestkrēmiem, pat nezinu, kāpēc tā.
    Par maniem pēdējiem TBS pirkumiem var izlasīt mana bloga rakstā "Rudens izvēle". ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Par maza izmēra sviestkrēmiem - man arī šķita, ka konsistence ir savādāka, bet domāju,ka tā ir tikai manas iedomas - prieks dzirdēt, ka neesmu viena :)
      Un cukurotais ābols - mājas lapā jau noskatīju vannas marmelādi ar šo aromātu, izklausās super jauki- būs jālūdz Ziemassvētku vecītim :)

      Delete
  2. Dievinu krēmus un skrubjus kas smaržo garšīgi

    ReplyDelete

Latest pins