Latest Instagrams
12/01/2015

L'OREAL NUTRI GOLD EXTRAORDINARY eļļa sejai

Eļļas sejai esmu atklājusi samērā nesen, un līdz šim esmu mēģinājusi kādas trīs. Bija ok, bet nebija sajūsmas vai sajūtas, ka ir atrasts, kas vitāli nepieciešams un svarīgs makā ikdienas sejas kopšanas rutīnā.

Pēc kaut kur ar acs kaktiņu redzētas L'Oreal jaunā produkta - sejas eļļas reklāmas, nolēmu nopirkt un izmēģināt šo jauno produktu.




Nopirku, izmēģināju un pašlaik esmu sajūsmā. Šobrīd mana āda niķojas un spurojas - esmu pumpaina kā mušmire un jau vairākas nedēļas nekas nepalīdz. Bet kopš lietoju šo eļļu āda jau pēc 3 lietošanas raizēm kļuva mierīgāka, apsārtums samazinājās un arī ragam līdzīgā pumpa uz pieres ir palikusi mazāka. No vienas puses  grūti ticēt, ka tas ir tikai pateicoties šai eļļai, bet neko citu savā rutīnā neesmu mainījusi. Acīmredzamais-neticamais!

Sastāvā 8 ēteriskās eļļas - lavanda, majorāns, rozmarīns, ģerānija, roze, romiešu kumelīte, apelsīns, lavandīns. Satur 98% dabiskas izcelsmes sastāvdaļu.

Ja produktu smaržo tieši no pudelītes - smaržo pēc ārstnieciskām zālītēm, pie tam diezgan spēcīgi, bet uzklājot uz ādas, smarža ir ļoti nemanāma un diezgan patīkama. Tādēļ neļaujiet pirmajam iespaidam sevi aizbaidīt. Iemasējot ādā pāris minūtes ir jūtama patīkama kņudināšana- sajūta tik patīkama, ka gribas vienkārši aizvērt acis un baudīt savu mini spa piedzīvojumu.


No savas pieredzes, produktu noteikti iesaku - lai gan katram ir sava gaume un savi iespaidi. Jāatzīst, ka šī ir pirmā eļla, kas dod man acīmredzamu efektu, redzēsim kāds būs efekts lietojot ilgāku.

Tilpums - 30ml
Lietošana - vienai lietošanas reizei pilnīgi pietiek ar 3 pilieniem
Cena - 10.25 eiro

Vai Jūs jau esat mēģinājušas šo produktu?
Kādu sejas eļļu pašas esat iemīļojušas un varat ieteikt?

3 comments:

  1. Man kaut kā neiet ar sejas eļļām - tās parasti ir šādu dabisko eļļu savienojumi, kas ir ļoti aromātiski un mana jutīgā āda un deguns ļoti protestē... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man arī citu eļļu smarža bija pārāk spēcīga, šī ir ok- ir jūtama, bet patīk :) Bet jūtīgākiem deguniem nebūs gan piemērota :/

      Delete
  2. Sai tacu bija silikons klat? Veikala pasmarzoju.. rozu geranijas smarza iet cauri visam produktam :) ja patik ir ok:)

    ReplyDelete

Latest pins