Latest Instagrams
04/01/2015

MADARA roku krēms ar Ziemeļu plūmi un liepziediem.

Sveikas!

Laimīgu Jauno gadu mīļās!

Šis ir pirmais MADARA produkts manos krājumos. Un te paldies jāsaka mīļai draudzenei, kas ar Ziemassvētku dāvaniņas izvēli trāpīja desmitniekā - jau sen gribēju izmēģināt kādu no MADARA produktiem, un ziemas periodā es "pārtieku" no roku krēmiem, tāpēc jau taisījos pati kādu iegadāties.

Apraksts - īpaši bagātīgs un samtains krēms ar Ziemeļu plūmi un liepziediem baro un mīkstina sausas rokas un trauslus nagus. Veido mitrinošu aizsargslāni. Ātri uzsūcas ādā padarot to zīdainu.

Jāsaka, ka apraksts pasaka visu kā ir - krēms ir biezas konsistences, bet ādā iesūcas ātri, pēc uzklāšanas, pat manas apsaldētās rokas paliek mīkstas un maigas. Vienīgi pie aromāta ir jāpierod- nebūs favorīts visiem. Pirmo reizi lietojot sajūsma nebiju, bet nu jau esmu pieradusi un jāsaka ka smarža ir jau iepatikusies. Par smaržu runājot - pirms izlasīju aprakstu biju uz 100% pārliecināta, ka krēmam ir marcipāna smarža. Pirmo reizi mūžā biju tik droša, ka esmu pareizi noteikusi kādu aromātu. Tagad zinot, ka ir jābūt plūmēm, mazliet jūtu kaut ko plūmjveidīgu smaržā, bet arī liekot klāt iztēli. Man šis krēms tomēr ir un paliks per marcipāna smaržojošs.

Tagad, kad esmu jau mazliet ieskatījusies MADARA pasaulē, kādu produktu vēl varat ieteikt kā must have no MADARA?

2 comments:

  1. Mans must have ir DD krēms, lielisks produkts. Un arī piparmētru dušas ziepes ļoooti patīk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DD krēmu ļoti gribu pamēģināt, bet pēc svētku tēriņiem nākas tikai cerēt uz atlaidēm drīzumā :)

      Delete

Latest pins