Latest Instagrams
02/02/2015

Janvāra favorīti!

Piedāvāšu nelielu ieskatu savos janvāra favorītos. Esmu no tiem cilvēkiem kam ļoti patīk lasīt šāda veida rakstus, bet pašai nekad nepietiek laika ko tādu uzrakstīt. Tāpēc tagad, kad saķērusi nejauku vīrusu guļu mājās, ir īstais laiks apkopot dažus no maniem pagājušā mēneša favorītiem.


1. CLARINS Wonder Perfect Mascara - patīk dizains un efekts ko tā sniedz. Neesmu dabisku skropstu piekritēja- patīk izteiksmīgas, garas un kuplas skropstas un šī tuša ir ideāla lai sasniegtu šo mērķi. Mīnusiņš - diezgan grūti nomazgājama un ja nerīkojas ātri - mēdz saķept. 



2. BOURJOIS Magic Nail polish remover -brīnums burciņā. Padara nagu lakas noņemšanu ātrāku un mazāk ķēpīgu. 

3. GOT2B Volumania - izsmidzināms matu veidošanas pūderis apjomam - par šo produktu jūtas ir nedaudz dalītas- īpašu apjomu tas maniem matiem nepiešķir, bet dīvainā kārtā man ļoti patīk produkta smarža (avenes), tādēļ to vairāk lietoju lai matiem piešķirtu tekstūru un smaržu :)

4. RIMMEL Kate lūpukrāsa nr. 103 - man mīļākā lūpukrāsa šoziem. Ideāli sarkanīgs tonis, kas lieliski der ikdienai.



5. OLIVIA BURTON pulkstenis rozā zelta krāsā - dāvana sev pašai Ziemassvētkos. Uzraku to second hand veikalā par 40 EUR.  Happy!



6. BATISTE Sassy&Striking Mamba sausais šampūns - pirms šī vienīgais sausais šampūns ko mēģināju bija no Syoss, un tas man ļoti negāja pie sirds - ne smarža, ne efekts nepatika. Batiste ir kā radīts man- ar patīkamu aromātu un tiesām darbojas kā glābiņš dienās kad vajag atsvaidzināt matu izskatu.

7. MAYBELLINE The Eraser Eye consealer- YouTube vidē ļoti slavēts produkts, kas patīk arī man. Ļoti ērts lietošanā - produkts iesūcas mazajā sūklītī un ir uzreiz uzklājams. Vienīgi tonis man patrāpījās nedaudz patumšs, bet ir ok.



8. EMMA HARDIE MORINGA Cleansing Balm - absolūts favorīts, kosmētikas noņemšana nekad nav bijusi tik vienkārša. Ne velti internets šo produktu ir apjūsmojis no visām pusēm, turklāt, to var izmantot ne tikai kosmētikas noņemšanai, bet arī kā nomierinošu masku.

9. MAYBELLINE Mad for Magenta - mans otrs lūpukrāsas favorīts šomēnes, ļoti jauka violetīgi rozā krāsa (nu gan raksturojums!), konsistence ir ļoti viegla un sviestaina- klājas viegli un patīkami smaržo.



10. Real techniques buffing brush by Samantha Chapman - make up otas sāku lietot samērā nesen, un tagad nevaru iedomāties savu dzīvi bez tām, sevišķi jau šīs- buffing brush.



11. Asos auskari - mazi jaukumi ikdienai. Nav ko daudz piebilst - mazi, mīlīgi un  arī kvalitāte ļoti apmierina.



12. OLD SPICE Bearglove dezodorants - jā, esmu sākusi lietot vīriešu dezodorantu. Vairākus mēnešus "zagusi" to no drauga izlēmu iegādāties pati savu. Ļoti jauka unisex smarža, laba noturība un lieliska aizsardzība pret aromātiem. Uz apģērba neatstāj traipus.

Tās bija manas janvāra mīļlietiņas, cerams, ka arī uz nākamajiem mēnešies saņemšos un uzcepšu tādu rakstiņu :)


2 comments:

  1. Kur var dabūt Emma Hardie līdzekli? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es savējo Feelunique.com pasūtīju. Un man liekas ka pašlaik viņam 15% atlaides :) Ķer ciet! :)

      Delete

Latest pins