Latest Instagrams
25/10/2015

Rudens OOTD

Vienmēr esmu gribējusi blogā līdztekus kosmētikas produktu aprakstiem publicēt arī stilam un modei veltītus rakstus. Tomēr tas nav tik viegli kā no malas izskatās - ir jāatrod ideālā vieta, laikapstākļi un brīvprātīgs fotogrāfs, kas sapratīs lietas būtību. Tā nu pirms dažām nedēļām draugs piekrita upurēt dažas stundas, lai palīdzētu man tikt pie fotogrāfijām. Tās nebūt nav ideālas, bet domāju, ka sākumam gana labas un kas pats svarīgākais - tās deva mums priekšstatu par to ko darījām pareizi, un ko nē. Un tas savukārt liek cerēt, ka nākamās būs labākas :)




Mētelis -Zara, šalle, cepure un džemperis - H&M, pulkstenis - Daniel Wellington, zābaki, soma un bikses - Zara

Runājot par pašu outfit - man svarīgākais ir justies brīvi un ērti, un šis mētelis no Zara tam ir ideāli piemērots. Sakombinējot to ar lielu, pūkainu šalli un cepuri no H&M esmu gatava stāties pretim visam, ko šis rudens var piedāvāt. Kas man sevišķi patīk šajā mētelī, ir tas, ka to var piemērot jebkurai dzīves situācijai - kopā ar melniem zābaciņiem un rokassomiņu tas radīs vairāk klasisku un elegantu iespaidu, bet mazāk formālām dienām to var sakombinēt ar mīļajām Converse kedām un mugursomu.






2 comments:

Latest pins