Latest Instagrams
02/03/2015

Februāra favorīti

Februāris ir paskrējis tik ātri, ka pat nepaspēju attapties. Tomēr par spīti tam pa šo mēnesi tomēr ir iezīmējušies daži favorīti, par ko arī parunāsim.


Patiesībā februāris bija īpašs ar to, ka izvilku no atvilktnes un nopūtu putekļus no kādu laiciņu nelietotiem un aizmirstiem produktiem. Un atkārtoti tajos iemīlējos!
Nolēmu pietaupīt savu The Body Shop marakujas sviesta krēmu vasarīgākam laikam un nolēmu atkal palietot NIP+FAB PISTACHIO SUNDAE ķermeņa sviestu sausai ādai. Sviests ir ļoti mitrinošs, ļoti viegli klājas un ātri iesūcas ādā, krāsa tam it gluži ka pistāciju saldējumam-maigi zaļgana un saldā, lipīgā smarža padara to par īsti ziemīgu produktu - vasarai tas var šķist pārāk šķebinošs.
Februāris bija arī mēnesis, kurā piebeidzu savu šī brīža mīļāko tonālo krēmu - MAXFACTOR Face Finity All Day Flawless 3 in 1 foundation. Sen neviens tonālais nav tā paticis - nesausina ādu (kas man parasti ir problēma), labi nosedz ādas nepilnības un ļoti viegli klājas. 
Šajā pelēkajā un dubļainajā laikā, gaidot pavasari, gribas savā  dzīve ienest vairāk krāsu, ko es izdarīju ar nagu lakas palīdzību -  L'Oreal Color Riche 828 Flasing Lilac - krāsa nevainojama, kā spilgti piesātināti ceriņi, kas vismaz man pašai uzlaboja garastāvokli katru reizi kad paskatījos uz nagiem. Vienīgais mīnuss - vismaz man likās, ka šai krāsai noturība bija sliktāka, nekā šīs sērijas tumšākajiem toņiem. Turpinot nagu tēmu - turpinu mīlēt Sally Hansen Insta-Dri Anti Chip Top Coat. Nagu laka nožūst daudz ātrāk un tas spīdums! Kā no salona! :)
Pēdējais, bet ne mazsvarīgākais no kosmētikas favorītiem ir Bourjois vaigu sārtums 54 Rose Frisson - mīlīgs iepakojums ar magnētu un burvīga maigi rozā krāsa.
Šomēnes padalīšos ar diviem ne-skaistuma favorītiem.


Grāmata - Paula Makleina "Parīzes sieva". Grāmata par Ernesta Hemingveja pirmo sievu Hedliju. Lai gan daiļliteratūras darbs, tomēr ļoti akurāts un uz biogrāfiskiem faktiem balstīts, aizraujošs un pilns emociju. Lasot ir ne vien jājūt līdzi galvenajai varonei, bet arī jāatceras savas šķiršanās un sāpes. Grāmata ir ļoti laba un  liek aizdomāties par dzīvi un mūsu lomu citu cilvēku likteņos. Noteikti iesaku izlasīt.


Un mans pēdējais favorīts ir aplikācija Waterbalance. Mēs visi zinām cik svarīgi ir uzņemt dienā nepieciešamo ūdens daudzumu un cik grūti šis uzdevums reizēm šķiet izpildāms. Ievadot savus datus aplikācijā, tiek aprēķināts jums nepieciešamā ūdens diennakts deva. Katru reizi dzerot ūdeni aplikācijā atzīmējat izdzerto ūdens daudzumu  - kā rezultātā cilvēciņš pamazām tiek piepildīts ar ūdeni. Man šī programma šķiet ģeniāla - lai kā es censtos, es ļoti bieži ikdienas steigā aizmirstu par ūdens svarīgumu, bet lietojot šo programmu man ir azarts "piepildīt cilvēciņu", ka arī, ja ilgāku laiku neesat atzīmējis uzņemto ūdens daudzumu programma nosūta atgādinājuma ziņu, ka uzņemtais ūdens daudzums ir pārāk zems. Tādiem aizmāršām ka es ļoti noderīga aplikācija :)

2 comments:

  1. Nip+Fab produktus jau labu laiku vēlos izmēģināt, bet nezinu, kur lai iegādājas. Būs vien jāsāk rakties internetā! :) Waterbalance izklausās pēc lieliskas aplikācijas, man telefonā ir līdzīga apmēram tāda pati, tikai cita doma - jāaplej ziediņš puķupodā un katru dienu ir noteikts daudzums ūdens, aplikācija arī atgādina izdzert glāzi ūdens, ja tas ir piemirsies. :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es šo ķermeņa sviestu asos.com pasūtīju, paķēru klāt pie kleitām un blūzēm :) Jā Waterbalance labs, būs jāpameklē vēl kādas sadzīviski noderīgas aplikācijas :)

      Delete

Latest pins