Latest Instagrams
15/03/2015

NARS Audacios lipstick - atsauksme

NARS lūpu krāsas ir teju vai šī brenda firmas zīme, tādēļ pasūtot tonālo krēmu no Nars nevarēju neielikt grozā kādu no lūpu krāsām. Mana izvēle krita uz Nars Audacios sēriju un toni Julie.




Vizuāli iepakojums ir ļoti pievilcīgs un atbilst cenai - melns metāla korpuss ar uzrakstu NARS, turklāt aizverot lūpu krāsu nostrādā vāciņā iestrādātais magnēts radot ausīm ļoti tīkamu klikšķi.

Pati lūpu krāsa klājas viegli, nesausina lūpas un ir ļoti pigmentēta. Tomēr es ieteiktu pirms tās uzklāšanas lietot lūpu skrubi vai kā savādāk attīrīt lūpas, jo bez šīs procedūras vismaz uz manām lūpām efekts nebija diezko labs - lūpu krāsa "sagāja" lūpu rieviņās, kas koptēlu padarīja ne visai pievilcīgu un arī pašai lūpu krāsai palīdzēja visai ātri nozust no lūpam. Nākamajā reizē pirms lietoju lūpu krāsu lūpas apstrādāju ar lūpu skrubi (ja tāda nav var lieliski izlīdzēties vienkārši ar cukuru vai arī pietiks ar to, ka pamasēsiet lūpas ar mitru zobu birsti) un efekts bija krietni labāks - lūpu krāsa uzklājās vienmērīgi un nepazuda pat pēc mielošanās ar suši.

Kopsummā produkts man patīk, bet ņemot vērā tā cenu, biju cerējusi uz ko labāku - lietojot Rimmel vai Maybelline lūpu krāsas man nerodas vajadzība lūpas "skrubēt" pirms katras lietošanas, lai gan noturības ziņā Nars protams tomēr ir krietni labāks.

Produkts 8 no 10
Iepakojums 9 no 10


5 comments:

  1. Es kaut ka inuitivi ta pajutu un tapec nenopirku.. bet zel ka nav pietiekami mitrinosa :/

    ReplyDelete
  2. Es kaut ka inuitivi ta pajutu un tapec nenopirku.. bet zel ka nav pietiekami mitrinosa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitrināšanas man pietika, bet jā, kkas manai lūpu struktūrai neiet kopā ar šīs lūpukrāsas struktūru, bet cenšamies sadraudzēties :)

      Delete
  3. Man šķiet, ka tieši šāda toņa lūpukrāsas visbiežāk mēdz saiet rieviņās un neizskatīties patīkami, bet iepakojums ir lielisks un izskatās eleganti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. patiesībā gribēju nopirkt kādu no tumšajiem plūmju toņiem, bet pēdējā brīdī sabijos un pasūtīju šo-daudz maz neitrālo. Bet sapnis par plūmēm palika :)

      Delete

Latest pins